Humor

Hahaha LOL för att uttrycka sig nördigt - Emma länkade en så otroooligt rolig episod av Knappnytt, de e nog mitt favoritavsnitt! De handlar om Twilight, så oerhört roande!! Allt, verkligen ALLT är bara såååå klockrent, garvar fan läppen av mig!



Beskrivningen av handlingen, bah sååå rätt, och "De menlösa jävla mähät som dog i 4 Harry Potter filmen är med. Med sitt knullruffs och snea leende får han varenda kvinnas livmoder att hoppa upp och sätta sig i halsgropen"
- så jäääävla kul!

Och på tal om Twilight, jag hade ju tänkt att se New moon idag men hah, när jag kom till videobutiken fick jag veta att den inte är släppt ännu utan fortfarande går på bio. Nej wtf jag väntar, så roligt e de ju inte liksom, bah. Såg Narnia, Prins Caspian istället för den hade jag hemma... som jag btw inte alls förstår vad den e riktad till för ålder. Känns som en barnfilm med typ jättemycke för mycke våld, wtf???

Ah Godnatt,
imorgon blir det Kista galleria med Melissa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0