Innocent

Godmorgon!
Sitter som vanligt med en kopp te, har precis ätit en god frukost med min mamma och lillebror, snart kommer två av mina närmaste vänner över

Helgen har som sagt varit... kaotisk, på både bra och dåliga sätt. Det snurrar omkring lite i huvudet när hjärnan försöker bearbeta allt. Turnen. Mjaoo lifestyle of the famous hmm? De e verkligen en fishy branch jag gett mig in i, ni skulle bara ana...

Har också funderat en del på dehär med att interagera med andra människor. Att det jämt ska in så mycke tolkningar - alltid! Jag blir trött på de faktiskt... att, allt man gör kan tolkas på ungefär 100 sätt, de gör mig så less ibland... att behöva städa efter sig liksom, när man inte ens tycker att man skitat ner(?) Men sånt är livet antar jag, inget å göra åt de, take it eller leave it och bli eremit typ?





Två bilder från hotellet när vi var i Linköping i torsdags! De känns iaf bra att oavsett hur mycke drama it brings så känner jag hela tiden att det är värt det och att det är det här jag vill göra. Det är den här branchen jag vill vara i liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0