Ironi

... ibland är människor bara alltför ironiska right? Alltså inte att... dom säger ironiska saker, utan att typ mänskligheten är ironisk. Man slutar ju aldrig att förvånas... jag tror jag ska ge upp hoppet om folk en stund, jag orkar ju nästan inte bry mig^^

... torsdags natt... utgång. Lugnt. Sweet. De gick fint ändå asså... fredagen heeelt sinnessjuk, helt asså... idag vet jag inte riktigt vad som händer. De jag dock vet är att jag är lite småseg, att ja dricker te, att jag ska till systemet med Peter snart... hmm? Vi får anta att de blir en jättebra dag!


Kommentarer
Postat av: Brutala Bloggen

Jag stör mig sjukt mkt att folk kallar tvärtomsspråket för att man är ironisk



Jag hatar tvärtomspråket

2010-02-27 @ 18:43:21
URL: http://metrobloggen.se/ruv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0