Stripped





Waited a long time for this,
Feels right now.
Uh, Uh, Ha
Allow me to introduce myself;
Want you to come a little closer;
I'd like you to get to know me a little better...
Meet the real me


Sorry you can't defie me
Sorry I break the mold
Sorry that I speak my mind
Sorry, Don't do what I'm told
Sorry If I don't fake it
Sorry I come to real
I will never hide what I really feel
No eh oh
Hmm, So here it is
No hype, no gloss, no pretense
Just me
Stripped



Sorry I ain't perfect
Sorry I don't give a (what?) (fuck)
Sorry I ain't a diva
Sorry, just know what I want
Sorry I'm not virgin
Sorry I'm not a slut
I won't let you break me
Think what you want
Oh eh Oh

To all my dreamers out there:
I'm with you
All my underdogs:
Heh, I feel you
Lift your head high
And stay strong
Keep pushing on...


Tänkte göra ett långt utlägg... ni vet, om alla tankar jag har om vikten av att vara sig själv, att vara rättfärdigad med alla val man gör i livet, med hur man är. Motivering. Vikten av de... och lite om hur otroligt tacksam jag känner mig eftersom jag genom hela mitt liv blivit skonad från självtvivel och välsignad med självmedvetenhet och självförtroende.

Om hur mycket ärlighet och rak, direkt kommunikation betyder för mig, och hur jag faktiskt... behöver det eftersom jag är så medvetet värdelös på att tolka saker. Give it to me straight istället liksom...

Meeeen... jag tror jag faktiskt skiter i de... och funderar nog bara vidare för mig själv just nu. Men låtarna ni kan lyssna på ovan talar pretty much om de jag tänker och tycker... förutom att ett ps. I'm not sorry at all, cuz' it's just the way I am (och den jag valt att vara)

Godnatt!
(och tack till alla underbara människor där ute som har tillräckligt med eget självförtroende, självmedvetenhet och ödmjukhet som klarar av att ha mig i era liv)

"Can't hold us down" - right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0