Loner

Gjorde nått sånt här test nån gång, i grundskolan var de, där man skulle lägga ihop massa siffror och räkna ut vilket... nummer man hade, som påstods kunna säga något om vem man är som person. De hade med födelsedag och sånt att göra minns jag, de va på engelskan... och jag kommer ihåg att jag fick nummer 8, och att den tillhörande texten jag fick stämde sååå väl. De e därför jag minns de... och det stod bland annat att "you're never lonley when you're alone"

De stämmer iof inte helt, men över lag så njuter jag ganska bra av ensamhet... de senaste dagarna har jag gått tillbaka till en gammalgammal vana, att sitta uppe på natten, i mitt lilla flickrum, vid datorn, lyssna på musik och bara... njuta av husets tystnad. Alla sover och allt är lugnt. Någon säger hej på msn... Alla tankar kan bara flöda fritt hit och dit utan att någon stör en. Det är så skönt.

Musik på repeat... de e så underbart!

Att bara tänka på... livet, allt man upplevt, allt man upplever, kommer uppleva. Filosifera på whatever comes across my mind... som att luften typ blir friskare på natten! Allt blir klarare... längtar tills det typiska vårvädret kommer, har känt en otrolig lust att gå ut i skogen som gränsar till vår tomts baksida och bara vandra... vandra omkring och höra trädens löv rassla i vinden. Man blir så emo på natten, haha^^ Men de e skönt. Jag njuter faktiskt av det just nu... face yourself lite. De e viktigt att göra de from time to time- uppdatera sig lite!

De händer så mycke omkring mig just nu också... samtidigt som de känns som om saker går i slowmotion. Jag tror jag hade förberett mig på att det skulle gå så mykce fortare än såhär, så därför finner jag mig lite... tafatt på någe vis. Men jag hittar nog mig snart igen, de vet jag. Jag är inte riktigt lost heller, bara lite...

Nattmusik nummer ett dessa nätter:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0