Mänsklig igen

Har ätit massa lasange... duschat, sminkat mig. Känner mig ganska mänsklig för stunden... yey!
Är fortfarnde förkyld men ja nu kan de väl i alla fall kallas normalt^^ Normalförkyld, ni vet lite snorig och nysig av mig... men jag lever ju iaf! Var huuur skönt som helst att duscha! Har låtit håret självtorka idag, hade dock i lite "hot straight" från Loreal för att däma självfallet något...

Saknar Emma lite... kan inte du komma upp och besöka mig? Jag har börjat vänja mig vid att ses oftaa...
Vi kan typ, sitta och dricka te, eller gå ut till något lounge-ställe... åh va sugen jag blev på att gå till något mysmysko-dunkelt lounge-ställe och sitta och dricka gott vin...


Kommentarer
Postat av: Linda

Varsågod så lite så;)Hoppas det finns ngt som faller dig i smaken;)

2010-02-25 @ 17:38:45
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Billie

åh, jag vill verkligen. Mamma sade att jag bara skulle säga till sen när jag vill komma så pyntar hon biljetterna <3 Får se lite hur jag gör nu men det blir nog att jag stannar 11-21 om det går att ordna med jobbet :)

2010-02-25 @ 22:44:25
URL: http://rubytail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0