Mora och Eskilstuna

Heeej!

Finally hemma... i några dar! Känns skönt, även om jag älskar livet on the road!

Har varit i Mora och Eskilstuna som sagt... De har varit en jättetrevlig helg, känner dock personligen att jag har varit lite down... en känsla som vägrat lämna kroppen helt, och jag har ingen aning om varför den ens är där. Tycker ändå de har gått väldigt bra - mycke tack vare gott sällskap! Funderar ibland på om folk förstår hur mycke jag ändå uppskattar deras sällskap när jag är så... melankolisk. Ibland när jag tänker tillbaka på situationer blir jag osäker på om jag kanske verkat lite "kallare" än vad som varit meningen... ajjah, sånt där kan man fundera ihjäl sig på bara man vill - så jag räknar med att alla raringar jag har omkring mig faktiskt frågar mig om dom på något vis är osäkra på hur jag ser på saker eller tycker och sånt. Kommunikation = allt (kind of)



Helgen har också varit fylld av delikat mat! De e verkligen viktigt dedär... med att man äter som man ska och så, för att må bra! På bilden ser ni en helt utsökt falafel-sallad vi åt på ett fikliknande ställe i Eskilstuna!



Här e mina raaarringar! Inför spelningen i Mora, yeeey
Coolt smink Melissa har visst??

Och på tal om smink, checka den här bilden på mitt smink jag hade i Eskilstuna;



De va Emma-baby aka guardian angel som fixade de... vår allt-i-allo-hjälte som följer from time to time
Här e en bild på henne på vårat hotellrum




Kommentarer
Postat av: Billie

Ahwie <3 Hoppas att du förstår hur löjligt glad jag är över att få spendera så pass mkt tid med dig ^^

Jag tror att vi redan spenderat mer tid tillsammans i år än vad vi gjorde under hela förra året.

2010-02-07 @ 21:36:40
URL: http://rubytail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0