New moon

Heej

Ännu en slappdag... skönt! Har bara varit hemma och tagit de lugnt både idag och igår... inget smink, inpackning i håret, tända doftljus - aaah!

Trooor att jag ska ta och kolla på Twilight New moon. Jag är inget fan av Twilight-filmerna (har inte hunnit med att läsa böckerna än!) Asså jag gillade den första filmen, bra manus, filmvinklar, färgsättning, skådespelare mm. Men eftersom jag är en riktig sucker for vampires så känns de lite småweird (för att inte säga astörande!!) att dom typ... kan klättra i träd som ekorrar och glittar-i-solen-shit?? OK liksom vissa saker kan man diffa på, tex. om vampyrer dör av att vara ute på dagen over all eller om de bara handlar om direkt eller indirekt solljus, sånt kan man köpa, men dehääär... vampyr-delen i Twilight känns ju helt fucked up så att säga. Därför kan jag inte helhjärtat gilla de... men i övrigt, asså för att ta de som en bra fantasy-film är den ju väldigt bra! Vääldigt pubertal, hah, jag hade definitivt varit kär i han Robert whatever han heter(?) om jag hade varit 15^^ Inte för att han egentligen är speciellt snygg men bara för att hans karaktär är så mystisk och het på någe underligt vis?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0