Shopping♥

Idag har jag varit i Kista galleria med Melissa - huur kul som helst!! Vi shoppade verkligen massvis, ih! Har inte hunnit vara så aktiv i bloggen sen jag kom hem eftersom jag har... skaffat facebook! De är faktiskt sant! De känns pirrigt, lite som att man har gjort något man inte får, haha. Så ni som känner mig kan väl adda mig där, vore kul!


Jag och Melissa utanför New Yorker, ett av ställerna där vi bara... ville handla hela butiken typ^^

Roligast under dagen var nog när en telefonförsäljare försökte ropa sig till oss med orden
"Heej tjejer när fyller ni 18?" och Melissa svarade
"Öö om 3 år!"

Bahaha - dum fråga = dumt svar!

Köpte förutom alla kläder och smycken också Twilight böckerna, såå... är dom så bra som folk påstår lär ni ju inte se mig på vare sig bloggen eller facebook speciellt mycke under morgondagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0