Shower

Blev ingen film idaag... asså, jag bara... lyssnade på blues halva dagen och typ deppade totalt... oinspererande som fan. Fast ändå inte, jag menar... de e ju blues!

Så jag bestämde mig för att ta en dusch och snap out of it! De funkade fint faktiskt! 2 av mina närmaste vänner kom över och vi hade en underbar tjejkväll med både gråt och skratt...

Bokat in lite hiphop-event i nästa vecka, otrooligt sweet! Drar ju runt som en annan Alcazar-wannabe på vägarna just nu så de känns riktigt skööönt att få lite fresh hiphop!  (om folk inte förstod ironin blir jag nästan gråtig^^)

Jag gillar ju såå mycke olika stilar, pop, rnb, hiphop, rock, blues, jazz, countrey mm mm... man behöver ju ha en skön balans mellan allt så att säga - och jaa känns bra att få lite påfyllning inom hiphopgenren! Sen Petter har ju precis släppt ny singel, yey, alltid tuung! Sen har jag hört att Kihlen äntligen dragit tummen ur röven och ska släppa sitt eferlängtade soloalbum - de måste man ju bara höra!!

Oh my shit va grovt, verkligen ful ovana jag har att googla Glambabe, måste fan sluta me de de kommer sluta med att jag blir sårad nån gång annars asså... de e en person som totalt rååååådissar oss med en kommentar till ett inlägg där dom länkar en av mingelbilderna från finest... vill inte ens sammanfatta de grova orden men kort sagt gillade personen inte Mattiaz hår, Melissas outfit och mina ögon(?) eller dom skrek tydligen kokaiiiin, oh my lord den e fan grov egentligen!

Ajja... man får väl va nöjd med att dom allra flesta människor faktiskt verkligen gillar låten och har nästan bara fått positivt bemötande när jag varit ute på gig å så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0