Snö

Bara snö-snö-snö när man tittar ut genom fönstret... nästan så man måste ta en till kopp te

Och appropå snö så har jag ingen aning om vart mitt armband från Snö tagit vägen... jättesorgligt, hoppas verkligen de kommer fram snart! Och hoppas att mitt nya armband jag beställt från nätet kommer idag! Längtar jättemycke till de de e så vackert!

Köpte 2 armband igår med som e väldigt Jessie-style, tog lite kort på ett av de som jag bär idag;

Fiiint va?
Tror jag lägger upp bilder på allt jag shoppade med Melissa under gårdagen bara för att de e såå mycke, och även om jag diggar ego-pics så... just not that much ok?

Köpte en jättemysig gosig tröja med, really likes it! Nu när jag varit på turnen så jag har kind of saknat denhär... silent-library-nerd feeling med mysiga tröjor och glasögonen, men insåg idag att den funkar lika bra även fast jag har dreadsen i, vilken lättnad


Min nya tröja... kanske inga bra bilder eftersom dom e så små... den är mer detaljrik än vad bilderna kan avslöja, men over all bara en ganska vanlig mysigt och snygg tröja! Köpte som sagt Twilight-böckerna också, läste 3 kapitel igår innan jag somnade och mitt första intryck är att boken är way better än filmen!

Sen ang. facebook... känns bra än så länge, även fast jag inte fått koll på alla funktioner eller inställningar ännu... mjah, de ger sig väl me tiden!

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0