Snor

... har varit sjuk så länge så jag börjar vända på dygnet, detta är verkligen inte bra! Tänkte försöka gå till jobbet imorgon... de kommer bli dubbeltufft eftersom jag vaknade typ 12 idag(!!!) Böh... snorar fortfarande rejält, rosslig i halsen men har inte ont i halsen, skönt!

Detta blir ännu en dag med te, läsning, tv och eventuellt lite sims

Hoppas ni har det jättebra och jah - lite roligare än jag kanske?
Böh orkar inte vara stenat trött hela tiden heller... känner mig hellre frisk och kry och jobbar massa, avskyr att känna mig såhär... däckad! Har dessutom massa saker att göra på jobbet... mjah orkar inte ens tänka på all planering jag hamnar efter med nu...

Juste vilken dag som helst nu kommer glambabes nya sida upp, !! Skriver mer om de då så får ni gå och och kika... vi har bland annat gjort ett riktigt grymt photoshoot med Patrik Book, kolla hans site han tar gryyyymma bilder

Ajja, ha en så bra dag raringar
Skriver mer senare...


Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas allt är bra med dig idag :)

2010-02-24 @ 16:44:50
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0