Yoga

Funderar på att börja på yoga... de verkar så avslappnande och själsligt inspererande - tror jag kan behöva de! Ger det någon som helst muskelträning eller så, eller är de bara typ meditation? Vet du?


Juste hörrni - har btw också börjat blogga på glambabe.se, sidan e under ständig uppdatering för stunden känns de som. Vi har inte riktigt fått ordning på allt, men kolla gärna in då och då

Ikväll blir de releasefest för Mofera och Jerres nya platta "Bomben" på Södra bar. Egentligen ser jag helt otroligt mycke fram emot lite hiphop! Men känner mig för stunden lite omotiverad... har iaf lyckats bestämma outfit trots the lack of insperation. Tror de blir jättebra!

Jobbigt bara att jag typ måste springa från jobbet för att hinna... hmm. yeayea, de blir braa

Nu ska jag snart iväg till jobbet... konfaråd och dans med mina konfirmander. Jag som har träningvärk sen poledancen jag va på igåår. Mjao(?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0