Avocado-sallad

Aaaw va härligt de e att vara hemma en liten stund! Har varit ute on the road ett tag nu och spelat på Rose i Sthlm, Harrys i Uddevalla och på ett ställe i Mellerud jag tyvärr inte minns namnet på just nu... Kom hem för några timmar sen, har suttit och druckit te och ätit en mumsig avocado-sallad med mamma

Har laddat in de få bilderna jag tagit hittils... måste bli bättre på att ta bilder. Man känner sig lite bortskämd me dokumentation då man har en kamera som följer en hela tiden^^





Två bilder från gårdagens spelning i Mellerrud... de va ganska kaosigt för att vara ärlig! Men för att se de positivt såå känner jag mig ännu tryggare på scenen tillsammans med Mattiaz och Melissa - så underbara människor Har tur som har så bra bandmedlemmar, de skulle va så mycke slitsammare ifall man inte hade kommit överens...

Sen träffade jag Una, av alla människor och på alla platser, heeeelt sjukt!
Hade tagit några glas vin och lidit mig igenom "So sick" med Neyo med gråten i halsen, så kommer Una, en av mina äldsta och närmaste vänner, hon e som en själslig syster för mig. Så jag började grina - pinsamt? Nej egentligen inte. Jobbigt med en kamera runtsnokandes - haha aa faktiskt^^ Så mjaa till tanken på att Sverige förmodligen får se en grina på tv... men whatever, that's life liksom, jag har ju valt dehär livet faktiskt - och jag är så otroligt lycklig varje dag då jag får hålla på med de jag älskar, musiken och dansen, och jag är glad för filmkameran med, haha, även fast man inte alltid orkar^^

Nu ska jag nog mysa ner mig med nån gammal Justin Timberlake-dvd eller någe, mjao, han fyller ju faktiskt år idag, yeey till honom^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0