Bastu och plåtning

Ååh hemma från jobbet finally!
Inte för att de på något vis var en jobbig dag... men de e skönt att vara hemma. Känns som detta kommer vara en såå intensiv vecka så tänker ta vara på de stunder jag bara kan vara hemma och vila och rå om mig!

Bland annat ska jag jobba som ungdomsledare hela veckan ut... förutom på fredag då jag åker ner till Karlstad och går på möte och plåtar... sen direkt när jag åker hem nån gång på natten så åker jag ut till ett läger mina ungdomar har. Lägret börjar redan på fredag men aah man måste prioritera
Tänkte att jag ska gå ner och basta lite nuu... skrubba mig och sitta och svettas lite, de mår alltid hyn bra av! Ska också försöka hinna sola nån gång nu innan jag åker och plåtar... hm när ska jag hinna de tro?? Kanske på onsdag...



Myyys

Hoppas ni haft en bra dag och att ni får en mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0