Check

Wao... de e sjukt svårt att packa allt man kan tänkas vilja ha på sig i 2 veckor! Då man dessutom ska festa nästan varje kväll och filmas hela tiden (inga mjukisar!)

Troor och hoppas verkligen att jag har fått med mig allt nu... varken kan eller vill ju packa ner hela garderoberna! Förhoppningsvis blir de panikshopping nån dag ifall de blir helt slut... har också hunnit med att

♥ Sola
♥ Få en muskelbehandling
♥ Duscha, raka benen, bikinilinje mm

Och vet ni vaaad... jag har också hunnit fira min lillebrors födelsedag riktigt ordentligt!! Vi har fikat flera gånger och vi har hunnit sjunga för honom och gett honom massa presenter osv! Jag gav honom en spikmatta - dom är så underbara! Sen fick han självklart massa annat från hela familjen tillsammans...

Under turnen - jag kommer självklart att ha med mig min minipc och hoppas att jag kommer kunna blogga under hela tiden! Kommer försöka uppdatera ibland i alla fall, så ni vet lite vad som händer och inte... vet dock inte om jag får berätta så jättemycke eftersom allt filmas och ska visas sen såå... kan ju inte avslöja allt men ni kommer säkerligen få kryptiska "idag har de varit helt sjuuukt! Är jättetrött men glad" liknande meddelanden, haha^^

Om du skulle vilja komma på våran releasefest så är de bara att komma förbi under imorgonkväll på Rose som ligger typ mitt emot Berns... De kommer förhoppningsvis bli en ganska intim exlusive releasefest

Håller på att måla naglarna för stunden... tänker på packningen, hoppas jag fått med allt! Fick btw gott bemötande på jobbet idag - nawie jag kommer sakna "mina" ungdomaaar!!

 

Ska väl försöka sova snart antar jag... Godnatt sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0