Falsk(sång?)



De e såå hemskt att de e lite kul... men seriöst, egentligen är de skillat... faktum är att jag faktiskt beundrar henne lite till. Jag menar, let's face it - hon kan ju faktiskt sjunga... de som måste ha hänt är att de e något brutalt fel med medhöret eller någe. Jag menar vi alla vet att hon faktiskt kan sjunga så liksom, att hon är så brutalt fel hela låten igenom och aldrig kommer rätt - de e ju hemskt... fruktansvärt!

Hon vet säkerligen om de också... jag menar hon är en stor etablerad artist hon lär veta när de låter ruttet... och att i dessa fall helt och hållet ignorera de. Förtvivlat försöka hitta tillbaka till rätt ton och bara failar och failar. Att försöka detta på en stoor scen inför många tittare då hon antagligen mest tänker "Don't panic" och "Ska jag tamefan döda den jäveln som vill mig ont" typ^^

De krävs en sann artist att i lägen som dessa spela 100% övertygad om att man är bra och bara ignorera att man faktiskt vet att aa... de här låter fan. Strongt - och märkligt!


Kommentarer
Postat av: jossan

fin blogg :)

2010-01-10 @ 16:31:46
URL: http://radiobilar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0