Illamående

Blöh...!
Har mått illa ända sen jag vaknade... tvingade i mig lite frukost så jag inte behöver äta direkt när jag kommer till jobbet!

Ursch de e såå illa att må illa. Vet inte alls va de beror på... antingen att min kropp e i någon slags obalans eller så kan de bero på att jag drömde en vääldigt mystisk dröm som fick mig att börja må illa? Eller kanske att de e mjukosten jag tvingade i mig...

Är verkligen emot tvångsmatning av mig själv -haha- brukar aldrig äta när jag inte vill, men faan va gör man ska ju jobba heela dagen jag avskyr att vara hungrig!

Ska ut och gå till jobbet nu i den nästa 20 gradiga kylan, uöh!
(de kanske hjälper mot illamåendet?)


Hoppas ni får en bra dag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0