Imorgon

Hej hej!
Har sån förbannad  efter poledancen igår... -suck- Men de e bättre än vad jag trodde iaf... vi skulle dock lyfta oss upp-och-ner på något skumt vis jag inte kan förklara och de gjorde ruggigt ont i ryggen pga alla mina knutar!

Ska iväg imorgon och få en muskelbehandling som ska hjälpa knutarna att försvinna... ska prata med massören imorgon om vad jag kan göra för att få bort dom. Kanske att jag måste gå flera intensiva gånger för att verkligen få bort dom? Har sjukt mycke knutar över hela övre ryggen, främst mellan skuldrorna och på axlarna och i nacken.


Ska också passa på att sola lite solarium Har jobbat upp så fin och för mig helt lagom bränna så vill att den ska hålla sig! Solar bara 10 min per gång för mer klarar inte min bleka hy. Man får ju inte bli röd eller svedd, de e ju både jättefarligt och jättefult!

Nu ska jag iväg till jobbet tänkte jag... hoppas du får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0