Köpstopp

De enda jag skulle göra idag efter fikan med Melissa var att köpa lite tyg så jag kunde börja sy en klänning... men jag var bara tvungen att kolla lite i American Appareal... köpte två tröjor (helt underbara!) och sedan såklart lite HM (jeansleggins, skärp, linnen) Borde typ få köpstopp eller någe, har shoppat sååå mycke denna månad, inte braa asså!

På den suddiga bilden nedan blev min nya kofta från New yorker och de senaste jeanslegginsens (stavning vaddå?) förevigade. Blixten ville inte leka meen wtf de e bara en blogg ok?



Sexy va?
Känns fresh samtidigt som man typ har mjukisar på sig^^
Eller jaa, känslan av mjukisar så att säga!

Nu ska jag nog ta och sovaa... workwork imorgon. Mjao vill va mer ledig!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0