Luftiga garderober

Wao... har rensat mina garderober och lådor idag... kläder, och skor... väskor och sånt får jag ta en annan dag... har liite skor kvar att rensa men over all e allt gjort!

Allt som allt blev det 4 svarta sopsäckar fyllda med kläder jag ska ge bort till någon/några sånna här insamlingar... en svart sopsäck med skor och övrigt... (mamma hjälpte till att ge bort lite av henne!) Känns helt otroligt! Man kan stänga alla lådor utan besvär samtidigt som dom fortfarande har ganska mycke kläder i sig... huur??

Solat
Tränat
Rensat garderoberna

Har också hunnit med att träna lite och solat... skönt! Har varit en jättehärlig dag... (de e klart att jag är ledsen lite då och då under dagarna då jag tänker på mitt ex men aa de vill jag inte skriva om här som skrivet...)

Ska köpa minst 2 nya lådor imorgon där jag kan ha smink, glasögon, skärp mm som just nu inte riktigt har någon vettig plats... de har de aldrig haft, de e därför de ligger och skräpar där de inte ska va!

Ser fram emot en stoor kopp te nu tror jag bestämt - mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0