Poledance

Godmorgon!
Hoppas allt e bra med er!

Vaknade helt av mig själv idag ingen klocka som ringde - huuur skönt som helst! Precis gått upp och druckit lite te och proviva. De e verkligen magens bästa vän, mums


Har suttit och kikat spa-behandlingar hos Axelssons under morgonen. Är verkligen såå spänd i ryggen, skulle behöva göra någon behandling... (sedan tänkte jag nog ge någe sånt i födelsedagspresent till min lillebror! Och förmodligen en skönhetsbehandling till mamma bara för att hon är så underbar) Funderar dock på att gå till en muskelterapeft (stavning whatever de e en blogg?) som jag brukade gå till ofta när jag dansade mer... hon är verkligen jättebra och hennes studio/salong, whatever ligger mycke närmare mitt hem än Axelssons... (bor i förorten hey?)

Aa får se som sagt... ikväll är de poledance ffs!!


De kommer bli såå roligt och givande! Kommer förmodligen ha ganska hård träningsvärk imorgon meen de gör mig gott! Ska verkligen stretcha ordentligt! Synd att de e såå halt på vägarna annars hade jag velat ut och intervallträna... behöver verrkligen jobba på min kondition nu när musikkarriären kickar igång. Får väl intervall-hoppa hopprep i källaren eller någe? -haha-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0