Sluta läsa om sig själv nu?

Är de snart dags att sluta vara nyfiken och läsa om Glambabe online? De blir förmodligen inte bättre någonsin igen... haha^^



Hittade detta på denna kvinnas blogg, och jag blev lite fundersam... har jag uppfattat det rätt att hon efter att sett det lilla förhandsklippet av Going down-videon (vilket hon länkar till i inlägget) ansett sig ha tillräckligt med fakta(?) för att skriva följande, som jag tolkar som 1) Glambabe, dvs vi, anser oss lite bättre än alla andra. Tolkat efter meningen "jag har svårt för människor som tror att dom är lite bättre än alla andra" i samband med att texten i övrigt handlar om Going down och Glambabe... 2) Att vi måste hävda oss på något sätt hela tiden...

Frågetecken - huur kan en människa anta/tro sig veta detta efter en minut av vår video?? Eller har jag misuppfattat inlägget totalt? Kul att personen tycker låten är helt okej men de vägde ju kanske inte upp alla grova antaganden^^

Mjah - more to come räknar jag med, hah, no big deal^^
När e de dags att sluta va nyfiken på sig själv online? Hoppas man inser de i tid innan man bränner sig...


Kommentarer
Postat av: Billie

Men hoppla, hon är ju ffs 30 bast. Lite vettigare kanske man kunde förvänta sig.

2010-01-23 @ 12:30:51
URL: http://rubytail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0