Giftemål

En vän till mig ska gifta sig i höst... jag är verkligen glad för hennes skull! Hon verkar så nöjd och till ro med de beslutet, medans jag utbrast "Ah känner du verkligen att du är nöjd med ditt singelliv???" Haha de kommer bli underbart, wao- de e typ som en ny värld öppnar sig för mig. Trots att det inte alls gäller mig eller mitt liv, egentligen, så känns de ändå som en stor förändring. Vi är lika gamla, och jag är såå... rastlös på de planet, verkligen!

Jag är verkligen såå uppe, mitt i allt annat i livet. Jag har ju kommit fram till att, även om de e läskigt, så vet jag att jag en dag vill hitta någon som jag vill spendera resten av mitt liv tillsammans med. Bli gammal med och få barn med(andnöd!!!???) Det kommer dröja länge och jag verkar vara så pass komplicerad och svår så att jag inte alls e säker på om jag någonsin får mitt happy ending, men de e fortfarande en seger att veta att jag vill de. Men som sagt, de e om många år- jag har sånt stort fokus på min karriär.

Det är svårt att förstå för mig, till och från, hur människor precis som jag kan ha fokus och längtan till någonting helt annat- tex familj, hus mm. Jag förstår de, men kan inte på något vis relatera. Men de e coolt på något vis tycker jag, och jag känner lycka för varje människa som kommer närmare till sitt perfekta liv!

Vill du gifta dig nån gång i framtiden? Eller kanske nu?
Stort/litet bröllop?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0