Godmorgon

Uppe tidigt, heej och godmorgon!

Sitter och äter lite frukost och stretchar mina fötter... känner att jag behöver vidta åtgärder för att mina fötter ska hålla i alla högklackade skor jag köpt på senaste. Måste köpa lite mer gelpads att ha i skorna så de blir mjukare att gå osv. Lite stödstrumpor mm också- mina fötter ska ju hålla hela livet liksom!

Det som står på schemat idag än så länge är att äta lunch med min lillebror på ett ställe i Bålsta som har otrooligt goda sallader- MM!

Sen får jag se vad som händer till kvällen... vet inte ens om jag beger mig tillbaka till lägenheten. Får la see känner jag. Senare under veckan är väl de planerat hittils att jag ska ut med tjejerna på Party MC på torsdag. Ev ha [hemligt] möte på fredag dag och förlovningsfest för en vän till mig på kvällen. Helgen är helt och hållet bokad med tjejerna då jag inte riiktigt vet vad vi gör än, men kul blir de!

Ska nog ta och fixa mig lite nu- tänkte ta en morgontur på stan innan jag beger mig ut mot förorten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0