Hemkommen från plåtningen

Hemma igen från plåtningen- åh de va sååå kul!!
Börje e nog en av mina favoritfotografer, han e snabb, otroligt duktig, trevlig, lätt att arbeta med och punktlig, allt de jag uppskattar hos en arbetskollega- great!

Bilderna blev huur bra som helst- är nyfiken så jag går under kan knappt vänta tills jag får se dom i stort format. Nu fick jag bara bläddra från kameran men jag säger er- de e huur bra som helst!

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så skulle vi plåta på ett rapsfält. De blev inget rapsfält utan ett annat fält, men a de blev hur super som helst ändå! Tog ett kort på mig innan jag drog iväg, de blev en snygg bild men visar egentligen inte så mycke av hur bilderna blev eftersom den vita fluffiga klänningen och fältet typ gav all känsla.

Nu ska jag chilla lite med mamma tror jag, vi ska se på avslutningen på Lost senare (!!!) och nu håller hon på att göra fruktsallad. Nawie de e mysigt att vara hemma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0