"Jag är fri"

Sista dagen på jobbet för ett taaag... känns otroligt skönt faktiskt!

Sista veckorna, a sen jag kom hem från Riga, har varit så... utmattande rent utsagt! De har varit roligt, men helt otroligt tröttsamma som skrivet. Wao... känns sorgligt att man ska lämna ifrån sig konfirmanderna precis när man börjat lära känna dom, men så kan de bli när man inte läser så länge... hm. Nu är alla i alla fall konfirmerade och go och glada hoppas jag!

Tog en fashion bild på mig och min outfit men de får jag lägga upp imorgonkväll, för jag e hemma hos min mamma för att kunna ges mat helt utan effort och grilla mig som en liten grillkorv imorgon i solen. Fab!

Vad har ni hunnit göra under sommaren hittils?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0