Karriären


Flera har frågat mig va som egentligen hända me Glambabe, och de e klart ni e nyfikna på va jag håller på med nu inom musiken. De undrar jag med ibland... haha! Haha nejmen ärligt så vet jag inte exakt vad som hände med Glambabe, de va ett roligt projekt men vi i gruppen hade lite olika fokus och ville lite olika saker inom våra karriärer. Sedan hände det saker inom bolaget som jag inte vill prata om i bloggen eftersom jag känner mig för dåligt informerad för att kunna ge en rättvis bild av. Jag var iaf inte signad till dom så utan vidare omnämningar så skuttar jag genast vidare till nuet;

Jag håller på för fullt och jobbar på att få min musikkarriär som soloartist på banan. Eftersom jag inte skrivit på något bolag eller så så vill jag inte uttala mig om den saken, men de e saker på gång kan jag säga och de kommer bli med mig som soloartist och det kommer bli ruggigt mycke... mig!!

Den här branchen är en djungel, och jag har hoppat runt bland flera olika band för att komma närmare min dröm. Jag tror och hoppas att alla som jag fått möjligheten att jobba med under åren har en bra relation till mig idag eftersom jag anser mig ha en bra relation till dom. Jag har inte ständig kontakt med alla jag någonsin jobbat med inom den här branchen men jag kör alltid ett rent spel med öppen rak kommunikation- alla som vill fråga mig någonting, undrar någonting eller vill ta upp någonting kan alltid möta mig i diskussion. Så jag ser tillbaka på allt med glädje i hjärtat, Glambabe bor där också<3

Kommer skriva mer om kanske en månad eller något ang. min nuvarande karriär då jag kommer veta mer om bolag, singel mm. Stay tuned...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0