Live UR life

"Gud är livet i livet" fick jag höra idag. Tänkvärt. Alltså att... Det i ditt liv som är levande just nu, det som gör ditt liv värt att leva, det du ser fram emot, de du mår bra av, de du lever av och för, de du ler åt - det är Gud. Som den heliga ande kind of.

Vackert va?

... ikväll är jag tacksam för mina fantastiska vänner. Det känns verkligen som om att jag har en härlig hel vänskapskrets nu igen. Har upptäckt under våren att jag har lätt för att känna mig åtsidosatt- men det känns över just nu och det är fantastiskt. Alla mina vänner, lovers, friends, family- jag är så tacksam för varenda en i mitt liv just nu. För att dom finns där för mig på sina olika vis och visar mig support och kärlek. Dom stöttar mig när jag vacklar, dom tröstar mig när jag gråter, dom skrattar och lever med mig när jag gör det, och dom lyssnar på min tystnad.

Jag är också tacksam över mig själv. Jag känner att jag kommit så långt i mitt liv på så många olika plan. Jag tar hand om mig själv och prioriterar mig själv- utan att bli oödmjuk. Jag lever mitt liv som jag önskar leva mitt liv, jag jobbar hårt och finally känns det som om att jag står på mållinjen till ett genombrott. Det har varit en så lång och hård väg- och ännu länge, hårdare och ensammare ska den bli, och de känns skönt. Jag är redo och förberedd- bring it on!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0