LOST

Wao... de e slut. Shit. Som en uppenbarelse nästan, hah ni som såg fattar vad jag menar(??)

SPOILERVARNING:
De va ju typ uppenbart att Jack skulle go all Jesus i slutet. Har alltid tänkt på att han e lite Jesus med sitt "Shephard" efternamn och "He walks amongst us but he is not one of us"-tatuering. Sen när Smokey aka Lock kutta han med en stor kniv i sidan precis som Jesus femte sår så blev jag bara "Ok he's gonna die just like Jesus hur många e karaktärerna i kyrkan vad 12 eller??"

Tycker ändå de va ett bra slut, många frågor blev väl ändå besvarade men jag känner att jag behöver maratonse hela serien igen för att verkligen känna att jag förstår allt till fullo. Det har varit en fantastisk nerpirrande skruvad serie iaf.

Och sen en sak till...
PAX för Matthew Fox! Han e så dilf'ig så jag knappt står ut, de e precis på gränsen så man vågar se't tillsammans med mamma. LORD!

Grrr just saying...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0