Lovekiller


"You're a lovekiller, you're a love-lovekiller, you're a lovekiller, 
you're a murderer- you're a cold blooded murderer"

Kan inte sluta sjunga/nynna/lyssna på låten- get out of my heaf pls??

Första gången jag hörde låten tänkte jag mest "What's up tredje kärleksballaden i rad för Darin vad känner han sig ensam eller varför försvann alla uptempohits??" och tänkte låta låten sjunka in lite. Man lägger direkt märke till högkvaliten man alltid får njuta av när de gäller Darin. Mycke körer, mycke musik, härlig att sjunga- aah. Tycker ändå inte låten är speciellt direkt. Jag lyssnade inte på den på ett bra tag efter att jag hört den första gången. Sedan märkte jag hur jag började gå runt och smånynna på den from time to time, den hade bitit sig fast liksom. Precis som med "You're out of my life" passar den mitt röstläge helt perfekt och är en lagom utmaning för min röstkapacitet. Nu kan jag inte släppa den, vill bara yla "You're a cold blooded murderer!!" hela tiden.
Låta mina lungor sjunga

Nytt album den 18 agusti- de ser man såklart fram emot! (och visst skulle höstens kommande turne med fördel ha en tjej som förband, typ eh jaa... mig??)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0