Miss sixty<3

Puuuuur Miss sixty e verkligen min vän... förutom för min plånbok. Ah- de har sååå snygga kläder, de passar mig så bra med! Jag vill typ ha allt hehe.

Var och shoppade med Emma idag, hittade bland annat ett par jättesexiga skor och nya jeans från Miss sixty. Skorna var på rea (yeey) men jeansen va höstens modell så ah- inte ett "fynd" kanske men grr så heta!

Köpte också ett linne från Gina tricot och en ring från Bikbok av alla ställen. haha går typ aldrig in där^^

Snyyyyyggt right??
Skorna får ni se bilder på en annan dag. Köpte också lite gelpads och sånt för mina fötter, de behövs nu när jag börjar använda klackar mer

Köpte också te på en hälsokostbutik som ska hjälpa en att lugna ner sig och få en ljuv natts sömn. Sitter och smuttar på det för stunden och hoppas och tror att de kommer hjälpa mig att sova lite lugnare. Sover lite oroligt just nu och vaknar ofta på natten och så...

De e hyffsat gott kan jag väl säga... dricker de utan mjölk och de e inte alltid favorit hos mig. Men jag ser de ur hälsosynpunkt. Ska ta och chilla neer och lägga mig snart. Kikar runt bland massa musik på nätet och på spotify. Efter ett givande möte idag så tänker jag gå outside my original box för vad jag vanligen lyssnar på och utforska lite andra genrer och så. Givande.

Hoppas din dag har varit underbar,
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0