Modellbilderna har kommit

God förmiddag!
Åh vilken bra dag dehär är- känner de bara på mig

Sitter å chillar i mjukisbyxorna jag köpte i London, de e såå sköna! Har ätit frukost och kopplat in min externa hårddisk jag köpte för ett tag sen. Håller på å dra en backup på min hårddisk- alltid bra att ha!

Snygga va??

På schemat idag ståår...
Sola hemma hos mamma
Girlsnight hos Barbie

Har också fått småversioner av bilderna jag tog igår... bah jag ska välja 6 stycken som fotografen ska fixa. De blev föör många bra känner jag spontant, haha. Hur ska jag kunna välja?? Jajaa de går nog...^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hände med Glambabe? :s

2010-07-19 @ 16:53:58
URL: http://spirelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0