Next: Vindals Ö

De va ett tag sen jag skrev ser jag... har tagit en paus från verkligheten och hängett mig åt att vara ofrivilligt seg av min urinvägsinfektion. Möh! De e så illa som de låter, jaa... men nu känner jag mig lite back on track igen och imorgon bär det av för mig till Vindals Ö i Sthlm skärgård där mina konfirmandrar är på sommarläger!

Ska faktiskt bli roligt att komma ut. Dom verkar sakna mig och de värmer alltid i hjärtat- sen e mitt jobb superkul i allmänhet! Även om jag är så dödligt trött nu så att jag verkligen längtar efter semester...

Eclipse jag var och kikade på med Ursula va faktiskt... helt ok. Den var inte i närheten av lika irriterande som boken. Det är dock underligt att dom vridigt karaktären Bella någe fruktansvärt. De e de som jag tycker gör filmen bra iof- men de e fortfarande underligt. Alla som gillar böckerna måste ju bli besvikna, huvudkaraktären e inte riktigt lik sig tycker jag... Ett av Bellas starkaste personlighetsdrag tycker jag är att hon e självisk. Tycker de e extra tydligt i Eclipse så att ta bort de personlighetsdraget men att behålla tex. Edward och Jacobs personlighetsdrag gör ju filmen helt twistad. Deras karaktärer e ju lite av en reaktion på Bellas så att mixtra med hennes personlighet gör ju allt bara jätteunderligt tycker jag... men ah- orkar inte gå på djupet på de nu, om man bortser från faktumet att dom är baserade på böckerna är Eclipse den minst störande Twilight-filmen hittils! Kan rekomenderas!

Och på tal om film... har ni sett trailern till Harry Potter och dödsrelikerna?? Om inte så ta er en titt:


Se ni inte såå fram emot de??
Filmerna är ju inte hälften av böckerna... menjag kan ändå uppskatta filmerna, ska bli ett tevligt biobesök i november då den första delen kommer!


Kommentarer
Postat av: hanna

vilket snygg header! :)



/exiback

2010-07-04 @ 19:45:35
URL: http://exiback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0