Reality bye bye

Snart e de bye bye till verkligheten och Hej hej till Vindals Ö och konfirmandrer!
Ser fram emot att åka... tyvärr gör sig min nedsatta hälsa påmind redan nu och de tar ner humöret något to be honest... men det kommer gå jättebra och de kommer va hur mysigt och gosigt som helst- de e jag säker på!

Men jag tror att den friska luften och naturlivet kan få mig att må bättre- de brukar vara så på lajv i alla fall. Man tror att de ska göra en sämre när de i själva verket gör att man mår bättre! De kommer bli finfint!

Har ingen bild på min fina friluftsoutfit, haha, men de kanske e lika så bra misstänker jag^^
Kommer verkligen känna mig som en luffare nu när jag ska åka i stan med all utrustning, tss, men ja, what to do liksom?

                                 

Hoppas ni får en trevlig vistelse här hemma, Ill be back på torsdagskväll, så förmodligen... fredag för bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0