Sagoplåtning på rapsfält

Godmorgon allesammans!
Hoppas allt e bra med er

Själv sitter jag och äter lite frukost vid datorn. Örtte, Verum hälsoyoghurt och frukt- mmm! Jag älskar verkligen frukost, när man har god tid på sig och mycke olika frukost hemma så är de typ bästa målet på dagen, ni vet hotellfrukostar? Jag kan sitta i timmar och moffa i mig typ, de e som att min magsäck blir dubbelt så stor bara av viljan att äta allt gott- haha moffmoff! Sen blir de matkoma för hela slanten men ääh de e de värt tycker jag!

Ska snart ut på stan och fixa lite saker inför min plåtning ikväll. Tanken är att jag och samma fotograf som gjorde vampyrbilderna ska plåta ikväll sent vid ett rapsfält i lite sagokänsla. Jag tror de kommer bli jättevackert, den här fotografen är så himla duktig på att ge rätt känsla i bilderna. I alla fall från vampyrplåtningen right?? Så jag tror de blir bra!

Han brukar ju vara snabb med att ge bilderna med så ni på bloggen får säkert se snart med! Neej nu ska jag fixa lite här tror jag, städa upp i lägenheten mm och sen dra ut på stan. Kanske vi ses där ute i vimlet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0