Segisdag på baksidan

Åh vilken härlig dag. Lite halvmulet och småblåsigt- man kan ligga ute och steka utan att bli helt vidbränd och svettig som en gris. Sköönt!

Tänkte först ta en bild när jag låg och sola men kom på att jag e nästan naked så de vore bara jättekonstigt, olämpligt och onödigt överexponerande- haha så ni får nöja er med en bild på rabatten bredvid^^

Tänkte snart gå ner och duscha och fixa mig inför kvällen. Måste peela mig ordentligt känner jag- och skrubba mina fötter. Dom har varit jätteäckliga sen jag kom hem från Vindalsö och de va veckor sen nu! Har skrubbat och skrubbat men damn de vill inte bli ens i närheten av fräsha känns de som- blä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0