Soldag m kusinen

Heej hej!
Sry för dålig update... min älskade kusin från Örebro har varit här och är fortfarande här- vi har haft massa roligt för oss som jag berättar om senare, och har därför inte haft tid att uppdatera... idag har vi iaf haft en låång skön dag i solen i ett poolområde där jag bor

Hon kom i lördags då vi bland annat gick ut och småfestade lite m brudarna. Hur härligt som helst, vi gick dock hem tidigt, kanske kom hem vid senast... 3 eller någe, och avslutade kvällen med kebab-moffande på söder, underbara sommar!!

Ska snart åka iväg och lämna henne vid bussen... såå, antar att jag skriver mer ikväll. So sad att hon åker de har varit så mysigt- men jaa vi har en plåtning på gång så vi ses säkert snart igen

Hoppas alla ni där ute har de lika underbart som vi i de härliga semester-Sverige!
Vad har du gjort idag? Har nu hunnit sola något än? (jag tror btw att jag kan ha bränt min rygg... hope not! Isåfall e de bara en ruggigt snygg bränna... grr)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0