Spa - NU!

Jag behöver tas hand om... nu!

Jag har haft ont i ryggen i månader känns de som, everything's a mess! Ge mig lite SPA tack
Hade jag haft bättre ekonomi hade jag genast bjudit mig själv på en retreat- men ack nej...

Imorgon är de iaf girlsnight med några av mina ungdomar. Fast på fritiden då. Ska nog ut på stan om ett tag och köpa lite ansiktsmasker dit eller någe annat kul...

Vill verrkligen plåta idag, har ställt in mig på de, så jag hoppas de blir av senare under dagen- yeey!

Hoppas du får en underbar dag,

Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Vem skulle inte vilja pyssla om dig?

Allvarligt talat. Lite SPA kan man göra själv ganska enkelt och kan minst sagt vara hur skönt som helst. Men visst det är en annan känsla när någon annan masserar ens fötter...

2010-07-15 @ 13:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0