Ta tag i dagen

Godmorgon

Hoppas ni haft en underbar natt med ljuvlig sömn! Idag kommer bli en lugn dag känns det som, även om jag har hittat på massvis att göra. Vaknade imorshe och kände att jag inte skulle ha så mycke för mig förens på kvällen då jag ska ut med massa tjejkompisar. Party MC- yeey!

Det jag ska försöka hinna med under dagen är:
- Sola
- Besöka Vattumannens bokhandel
- Äta lunch ute
- Handla hem nödvändigheter så som mat och toapapper mm

Sitter och dricker lite te och läser om New age. Vill ut på stan nu så jag kan skriva till er om de senare. Har alltid känt mig och kallat mig lite new age-ig, men de var många år sedan jag kunde kalla mig insatt nu. Så jag känner att jag behöver ta tag i mitt andliga liv lite mer och börja utforska en del saker igen- men som sagt, skriver och delger er nyfikna senare

Men nu vill jag inte sitta här och slöa, nu vill jag ut på stan och ta tag i dagen,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0