The open road

Den här filmen e väl knappast ny, men jag har faktiskt inte sett den. Typiskt Mr Timberlake att göra undercover saker utan att skriva ut de på sin hemsida eller få någon som helst reklam för att han i övrigt är en av världens största popstjärnor. Förstår inte hur snubben kan gå omkring och göra klädmärken, designa, öppna restauranger och göra filmer utan att världen dregglar "Ååh Justin Timberlake gör de och de och de". De e skillat av honom- beundransvärt faktiskt!

Dehär är iaf ännu en film han har varit med i, som heter The open road. Han verkar som i vanlig ordning fortsätta utveckla sig själv och göra en film i en genre han inte testat på tidigare. Min favoritfilm med honom e Alpha dog, utan tvekan, otrolig film. Den här verkar... ja vad kan jag säga. Något seg för att vara ärlig, men den måste såklart ses - får uttala mig efter att jag sett den. Här e trailern iaf:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0