WO

Wo de e officiellt att man e lik nån när ens mamma tar fel på foton. Haha- min mamma kollar ju min blogg ibland, och idag vid frukosten så frågade hon när jag tog bilden jag la upp på bloggen för nån dag sen, för hon kunde inte minnas att hon sett den förut. Sen hade jag ju min gamla hårfärg, så de va väl ett tag sen antog hon?

"Hmmm"
tänkte jag eftersom jag inte lagt upp nån bild på mig... sen när mamma förklarade insåg jag att de va bilden jag lånade av Jenna Jameson, hah. Tar de verrkligen som en komplimang, bilden på henne e råsnygg, men vi e inte alls lika egentligen^^


(superhot Jenna<3 men inte vidare lik mig, egentligen, right?)

Men jag vill verkligen ta en liknande bild, såå snygg! Verkar som att de blir plåtning för mig imorgon, yeey! Så under dagen ska jag nog försöka fundera på vad jag ska ha på mig, ha mitt smink, frisyr mm. Cool

Sen på kvällen ska jag träffa Amani, de va ett tag sen vi sågs så de kommer bli såå mys! Vi ska titta på Harry Potter och snacka skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0