Xperia X10 mini


Som vi alla vet har jag en Sony Ericsson XPERIA x10 som är min bästa vän och kompanjon! En extra hand och ett extra minne everywhere I go

Blev självklart väldigt nyfiken på Xperia x10 mini när den kom. Har jag köpt en onödigt stor mobil i onödan?? frågade jag mig. Begav mig till Elgiganten igår då jag hade lite tid för att spana in den nya lilla vännen och kom fram till följande;

1) Den e för liten
Den har ungefär storleken av en internetdosa tillhörande Swedbank. Kul att titta på youtube eller läsa mail på den- man får ju knappt plats med tummen på skärmen (som man dessutom förväntas styra m händerna, shit jag har smala små fingrar liksom man måste lätt ha pekpinne med sig överallt=osmidigt)

2) 128 mb inbyggt minne
Wtf e de förstår att den e billig...

3) Man får inte med något trådlöst headset till de. Illa, man blev så glad att man fick de till Xperian tråkigt att dom inte skickar med de här...

4) Ganska markant sämre kamera
Och Xperian e inte ens känd för en bra kamera i orginal... varför göra den sämre?

Vad är den bra för?? Frågar jag mig. Den har storleken av en nyckelring men wtf när man inte kan använda den till någonting. Den e för liten för allt kind of. Vart ska man ha den när man ringer vid örat eller munnen?? Nej jag är verkligen såå nöjd med min Xperia, visst att den och Iphone typ e de största mobilerna på marknaden men damn de e så värt, jag gör allt med min. Läser mailen, kollar facebook, youtube, har min mp3- everything!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0