-

Otippat av mig att gråta offentligt. Livet bjuder ständigt på överraskningar... tror dock ingen märkte mig to be honest. En tant kommenterade att jag köpt jättestora svampar. Aa i Kista sa jag, yup. En annan kille frågade om bussen, han verkade inte märka någoting - eller så var han bara elit på att ignorera.

En snubbe går förbi busskuren och pekar på mig ohämmat och utbrister "De e Lady Gaga!" tjejen bakom honom som verkar va i hans sällskap vänder sig om och glor på mig. Vafan gör man liksom, vinkar eller? Hade fan gjort de om jag varit på bra humör... vilket jag inte var nu, så jag bara satt där. Bra idee tänkte jag och lyssnade lite. Är de en komplimang eller förolämpning, egentligen? Jag menar sure hon e ful men hon e cool. Äh jag tolkar de som att jag e cool, man får väl försöka se saker positivt right?

Köpte en jättefin jacka idag... den var verkligen jättefin, synd att jag inte riktigt kan glädjas åt den nu, men ja de kan jag nog imorgon, så jag kan fortfarande vara lite glad för de redan idag! Köpte dock vare sig strumpbyxor eller bh som jag hade tänkt... blev lite nollad kan man säga. Antar att vissa dagar e sånna bara... den här som började så bra. Ah - man kan inte alltid sluta på topp antar jag...

Ska försöka pula i mig någon slags mat nu tänkte jag... kanske eh- hmm har inga filmer här faktiskt så jag får väl titta på någonting på youtube, eller spela sims kanske?

Ska sluta skriva babbel nu... kan inte skriva någonting jag faktiskt känner för, så... jag ska väl kanske ta och skapa lite musik och få utlopp.

Hoppas ni får en mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0