Adams-Ray

De va ett tag sen jag skrev om min kärlek till svensk hiphop, så nåra av er kanske inte vet om att jag är ett gammal hiphopfan och gärna går på hiphop-events mm. Har alltid varit ett fan av gruppen Snook som bestod av Oskar "Kihlen" Linnros och Daniel Adams-Ray. Oskar har ju som vi alla förmodligen vet gått solo och börjar skapa svenskpop som jaa - e bra för sin genre anser iaf jag. I dagarna har också Adams-ray släppt nytt och till min förvåning så blev inte heller de hiphop eller rap. Trist tycker jag eftersom jag verkligen älskar hans flow.

Singeln heter "Dum i dig", have a listen;


Jaaae... den e väl bra å så, svenskpop kanske inte är min genre direkt men ja, den e väl bra, eller vad tycker nån mer bevandrad inom genren?

Kan dock inte riktigt låta bli att vara något besviken... de kanske lägger sig men jaa... förstår om man vill anta nya utmaningar osv men åh han e ju sååå bra på rap, why?? typ. Jag menar... ah, jaae... rhimsen, flowet... vart??

Man får väl se hur dehär utvecklar sig...
Vad tycker du?


Kommentarer
Postat av: Emma

Rent spontant känner jag att det är för mycket hip hop för att det ska bli sån där halvmesig myspop, det når verkligen inte ända fram. Det låter som att han sjunger något som med fördel borde varit rap.

2010-06-30 @ 14:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0