Äntligen

Äntligen har min käraste bästa lillebror tagit studenten! Nu är familjen befriad från skolgång på ett tag, hurraa!

Det var såå fint när dom sprang ut och han var så stilig så jag blir alldeles tårögd av lycka bara jag tänker på det, helt fantastiskt!

Vi delade precis ut presenterna från familjen här hemma, han fick bland annat ett armband, pengar och en resa till London för honom och mig! Vi åker redan nu på onsdag, det kommer bli såå roligt! Första gången bara han och jag åker utomlands utan föräldrarna, ska bli jätteskönt!



Vi ska självklart shoppa massvis!! Åker dit med tomma väskor kind of, haha. Sedan bor vi ju precis vid London bridge så man lär väl turist-besöka den. Sedan tänkte vi njuta av god mat och pubkultur, de kommer bli huur trevligt som helst, ser så mycke fram emot de!

Dehär kan vara en av de bästa presenterna jag någonsin kommit på, haha, jag står för allt förutom shoppingen, den får han betala själv^^

Har ni några bra shoppingtips eller restauranttips till mig och min bror??
Tar jättegärna emot tips!


Nu väntar vi in lite släkt och ska äta lite hemmagjord smörgårdstårta mm. Det kommer bli hur trevligt som helst tror jag! Och vilket underbart väder? Jättehärligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0