Avslutning

Godmorgon!
Ska snart iväg till jobbet... kommer bli en låååång dag, ska jobba ända tills halv 10 10 ikväll. Ser inte fram emot de... även om det kommer bli jättekul. Vi ska ha avslutning för våra ledarassistenter, de kommer bli hur kul som helst tror jag!

Men jag är såå trött... skulle verkligen behöva vila en dag. Men jaa... de kommer snart, hihi, kan inte skriva någonting nu meen imorgonkväll kommer jag kunna avslöja de



Bjuder på en bild från konfirmationen jag hade förra söndagen! De va hur kul som helst, verkligen hur goa fina och duktiga ungdomar som helst

Neej nu bär det av till jobbet... blööh asså- åt äggröra och bacon till frukost, skulle nog inte ha gjort de... mår jätteilla! Ska fan börja äta frukt typ... 4/5 måltider om dygnet eller någe - mår så jävla illa av mycke mat nu för tiden... (och för alla muppar, haha neeej de e såklart att jag inte är gravid, jag är näst intill nunna!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0