Back to normal...

... eller?

Hemma från Riga- vilken resa... De bästa sättet att beskriva resan tror jag e intensiv. På många vis, mest positiva dock. Eller ja nästan bara...

Har sovit förvånansvärt lite, brukar inte va så dålig på att se till att jag får sömn... tror jag var så pass trött när jag åkte så jag helt inte hade tillräckligt med självdisiplin kvar^^

Vi bodde på ett hotell som öppnade i april 2010, så de va superfräsht med bastu och bubbelbad som vi anväde varje morgon - fatta att vi gick upp halv 7 på morgonen för att basta - haha förstår fortfarande inte att vi faktiskt gjorde de^^ De va superhärligt och skönt men att prioritera de framför att sova nåra extra timmar när man bara fått 3 timmars sömn... mja, vet inte vad de egentligen säger om en...

Över lag så turistade vi väldigt mycket. Tittade på massa hus, besökte kyrkor och synagogor mm. Besökte ett slags skansen a la Riga, käkade god mat (fast inte just där då...)

Tycker de va en jättelyckad resa. Det är ju alltid speciellt att åka iväg en grupp såhär. De händer ju väldigt mycke mentalt och gruppdynamiskt - och jag tycker verkligen att det har varit förvånansvärt "smärtfritt" och lugnt trots att vi levt "på" varandra så länge. En av "bieffekterna" av de är ju dock att det inte är lika skönt och befriande att komma hem igen. Ställtiden är ju längre på något vis - kommer nog ta några dar innan jag e tillbaka i verkligheten helt tror jag...

Hade tänkt att åka till lägenheten redan ikväll, för att bara få sova och vara själv, men aa jag stannade hemma, delvis för att jag powernapade så sent så de skulle bli drygt att ta sig hem, delvis för att jag känner mig lite ensam, trots att det också är skönt att vara själv... så jag sover hemma hos mammi inatt

Vill typ göra någonting ändå- min dygnsrythm är verkligen helt fu***d, haha. Typ titta på nån bra film eller någe, men jaee kanske gör bäst i å sova? Bra filmer har typ varit mitt fall de senaste dygnen känns de som...

Har bland annat sett "This is it" och en film om Ray Charles liv - åååh såå bra båda två!! Jag är verkligen en sucker för bra film - så ljuvlig kulturform

Har också blivit fullständigt frälst i Dupstep, damn... det är helt obeskrivligt!! Jag är verkligen förälskad, mjao asså!

Ska inte ens försöka beskriva, så jag bjuder på en remix av den gamla godingen "Mr postman"
Gillar orginalet jättemycke också iof, men damn dehär e så tjockt!! Måste lyssnas på med bra bas, de e ju kind of de som gör de... =)



Aa... kan inte säga någe annat än att jag e frälst, wao... helt ögonblicksförälskad!

Appropå frälst - måste visa er några nya skor jag köpte, får lägga in en bild sen - de e helt sexylicius, grrr!
Otippat att man åker till Riga och hittar ett par skor... haha. Men jaa... de va verkligen huur snygga som helst. Hög klack så jag måste öva lite innan jag vågar visa mig offentligt med dom, men damn så snygga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0