Bionic

Som ni som läser min blogg förmodligen väl vet (eftersom jag tjatar om de from time to time haha) så släpper Christina Aguilera sitt nya album Bionic nu på onsdag! Igår på MTV movie awards så uppträdde hon med delar av sina låtar Bionic/Not myself tonight/Woohoo och nedan kan ni titta på framträdandet om ni önskar:



Som alltid gör Christina ett helt otroligt liveframträdande. Hennes röst är så stabil och helt underbar! Snygga outfits, tighta dansare, bra musik

Om man bortser från det ondskefulla i framträdandet så tycker jag det är fullständigt brilljant! Gillar alla låtarna jättemycke!

Bara knäpp idé med att låta snippin belysas med ett litet hjärta, eller lite sweet med? Vad tycker du? Typiskt Christina är de iaf tycker jag... och till en låt som Woohoo hade man ju knappast kunnat förvänta sig något annat, eller va säger du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0