SATC

Asså Ernst e cool men jag börjar ledsna på att duscha med en plastpåse på handen... öh!
                        
(Ernst på picknicken idag)

Den här dagen har varit hur härlig som helst tycker jag. Vaknade hyffsat tidigt. Gick och uträttade lite ärenden, tog en powernap och gick ut på stan. Handlade inget speciellt, mest kikade omkring och njöt av det vackra värdet!

Rastade mina nya skor lite, men lät dom stanna hemma när jag skulle på stan, skulle gå så mycke och mina fötter e inte vana. Mötte upp brudarna och vi hade en slags picknick i humlegården. Eller ja snarare chill, men de va ätande inblandat =)
               
Såhär såg jag ut idag. Sommarfresh liksom, yey!
Nu är jag hemma igen och ska bara... ta de lungt resten av kvällen! Kanske titta på Sex and the city? Jag har aldrig följt den serien, även om jag uppskattat när jag sett avsnitt då och då. Kvinnor, och män, världen över verkar ju gilla de så de e väl kanske dags att sätta sig in i de lite?

Populärt verkar, som med de mesta här i livet, att känna igen sig, i situationerna och karaktärerna. Jag är ju själv inte speciellt insatt så vad vet jag i skrivande stund, men min närmaste krets kallar mig "en Samantha" och ja de kanske stämmer. Hon verkar lätt chillast i serien, och om man ska tro på wikipedia som skriver;

"Samantha Jones är den äldsta och mest sexuellt frigjorda av de fyra kvinnorna. Hon äger sin egen PR-byrå, och har en inställning till förhållanden som skulle kunna kallas stereotypt manligt. Hon är en utpräglad förförerska, som undviker alla former av emotionell inblandning och långvariga förhållanden. Under seriens tredje säsong lämnar hon sin fullservice-lägenhet på Manhattans Upper East Side för en dyr vindsvåning i det då alltmer trendiga Meatpacking District. Under seriens gång har hon en handfull förhållanden, varav ett är med en kvinna"

De är ju typ jag, no joke, bara att jag inte äger en pr-byrå i stunden, utan e popstjärna

Ah ska bli spännande att bli lite mer insatt...
Hoppas du får en underbar kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0